Tidvis

Hej och Hallå !

Förlåt för att jag varit grymt inaktiv de senaste dagarna , men vid de här laget vet ni varför. I lördags var man på Farmen :D Det var grymt kul och hoppas vi kan göra om det fler gånger. Väl hemma i lägenheten gjorde jag den klassiska "Däcka i duschen och få översvämning" . kan ju berätta att jag fick torka upp en hel del vatten !
Men man kan ju inte lyckas med allt. Nu sitter jag hos mamma och har precis betalat min adressändring och eftersändning. Så¨nu kanske man börja få lite post ! Har även hunnit med att vara hos veterinären med Semlan. Enligt vet så hade hon ett medfött bettfel och hon visade mig hur jag själv ska kunna fila ner tänderna :)
Har ju som sagt lite planer på att skaffa katt. Ska bara hitta en lämplig katt på blocket :) Ville först ha en hona men har blivit övertalad till att skaffa en hane eftersom dom är lugnare. Men jag behöver hjälp med bra kattnamn ! Skriv gärna om ni kommer på nå bra. Nu tänker jag ladda upp en video som visar ett av de bästa stunderna i mitt liv. Videon kommer visa när jag (jennie) är på peace and love och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Plats: Vid stängslet. Jag är en aning överförfriskad och skriker och gråter samtidigt. Det är bara för vackert
<3


j

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanar är väl inte lugnare? :O

2009-07-13 @ 21:41:27
Postat av: Malin

Hahahah, bra video! ;D ,man ser ju typ inget

2009-07-13 @ 21:44:52
Postat av: Tea

Åh, vad spännande. Den amerikanska södern! :D



Som au pair måste man i regel plugga under sitt år. Men inte mycket. Det kan handla om ca 75 timmar under ett helt år. Och det behöver inte vara matte eller engelska. På många college kan man ta matlagningskurser, yoga, engelska som andraspråk, dans, tennis, sminkning eller annat. Jag vet inte än vad jag kommer att läsa, men förmodligen inte avancerad fysik ;).



Tack :)

2009-07-14 @ 00:00:53
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0