Om du lämnar mig nu

Kan ju för övrigt berätta att jag har skickat in ett intresse mail på en katt. Skrev lite om mig själv och vad jag pysslar med. Den otroligt gulliga kattungen finns i boden och heter Izor. Mest troligt ska jag döpa om han ! Ni har fortfarande inte skrivit nå bra katt namn ! Skäms på er. Hoppas hoppas att han finns kvar och inte blivit tingad. Ägaren vill att katterna skulle komma till seriösa och bra hem och det var därför man skulle skriva ett kort personligt brev. Hoppas hon tycker jag är lämplig :) katten är så grymt söt och man vill nästan äta upp den !
Kattungarna var bara fyra veckor nu så dom är inte leveransklara förens i början av september. Men det gör egentligen inte så mycket. Lägger upp en bild så ni ser hur kullen och Izor ser ut. Sen har ju Malin på mitt jobb också kattungar. Om Izor inte är ledig så kanske jag tar en kattunge av henne. Dom var jättesöta dom med.
Imorgon bär det iväg till piteå med 13.20 bussen. Ska på ett möte i Öjebyn. Kanske inte de roligaste mötet men de är viktigt för mig. Ska vara där tre så då passar det bra att åka hem igen med halv fem bussen. För en gångs skull lyckas få tur med busstiderna.


Ser ni snygg Izor <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Nådi. okej.. lite kattnamn: ARN ELLER LINK !!!!

2009-07-15 @ 12:43:50
Postat av: Ost

Stig-helmer, Thor-Leif, Pysen, Aslan, archimedez, Todd

Minett, Nagilima, Mittens

2009-07-15 @ 20:33:33
Postat av: hulkis

hoppas hon tycker att du är lämplig :D hihi. döp den till Torsten förfan! hahaha

2009-07-16 @ 00:45:31
URL: http://rabiesrudolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0