computtttter time

Nu sitter jag här och har rast. idag började man jobba halv sju. Inte mysigt men pengar iaf. Idag har de varit en härlig dag på jobbet. Längtar tillsi morgon för då ska vi med barnen till Leos lekland :)
Jag har ju som ni märkt kommit hem från Borlänge och peace and Love ! kan ju säga att jag har haft en kanon vecka. Kommer aldrig glömma den ! Om ni vill se bilder kan ni gå på sandras facebook, går också att gå via min sida.
Igår betalade jag min hyra. Ganska skönt att ha nästan 6000 kvar på kortet efter det. Fick mer lön än jag trodde. Dock gick de gode mycke pengar i Borlänge ! Så blir att leva lite snålt den här månaden.
idag har jag kollat runt lite på olika bärbara datorer. Mamma har sagt att jag kan ta deras stationära dator. Men jag vet inte... vet inte riktigt vars jag ska ha den heller. Kikade runt lite på elgiganten och hittade en som jag tyckte verkade bra. Heladt hade jag velat ha en som min bror nyss köpte. Dock kostade den över 7000 och så mycket tänker jag inte lägga.
Sen måste jag fixa internet. Känns som jag bara skjuter undan det hela tiden. Sen måste jag även gå med i den där jävla a-kassan . Drygt att betala men bra om man blir arbetslös !
Sen måste jag ringa till vaktmästaren och säga att jag har ett getingbo utanför mitt fönster. Vet dock inte hur de ska gå bort eftersom de sitter innanför taket. kan fan inte öppna ett fönster utan att de kommer in typ 100 getingar !

jag saknar malin och linn bajs mycket och har inte träffat dom på evigheter. Sen åker linn bort typ idag så kommer inte kunna träffa henne på över en vecka BUHU ;( Men ska fylla på mobilen idag och ringa Malin. Detta går ju inte !

Nu är min rast slut och jag ska återgå till jobbet . Ska bara ladda upp en bild på datorn ja hitta..


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0