catfight

hej igen

Nu är jag kattmamma !
Är ägare till lilla Pixie , han är så underbart söt och helvit.
Om ni ville veta så har min mobil gått sönder !!! Jag är fett isolerad eftersom jag inget internet har i läggan.
Om ni vill mig något de närmaste dagarna så kan ni ringa hem till mamma eller nån annan som jag känner. Eller helt enkelt plinga på dörren. På fredag (imorgon) fyller jag 19. Gode töntigt nummer. Blir iaf att fara på pdol då med brudarna. Vi ska fira mig och lyssna på lite band :) Funderar på om jag ska orka hämta min kamera och ladda upp bilder på Pixie , Men de blir nog i kväll.

Färga dock håret brunt i går , less på att vara blondie.


j


Kommentarer
Postat av: MALIN

JAG VILL SE DITT HÅÅÅÅR :D:D

2009-07-23 @ 22:09:01
Postat av: Din kapten

Grattisgrattis gumman!



Kram från Gotland

2009-07-24 @ 02:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0