3 Smis Eht ?

Hello

Igår skrev jag en blogg via mobilen men den verkar inte ha kommit  upp. Igår hade jag även en riktig storstädning i lägenheten. Jag skurade alla golven och plockade ihop saker :D Så nu doftar de gott. Jag pysslade även lite i köket. Tog fram två glasburkan och fyllde dom med Oboy och Kaffe. Sen klistrade jag fast bokstäver på burkarna. Blev gode nöjd :D Jag gillar att pyssla på i lägenheten :) Jag mår alltid mycket bättre när lägenheten är fin och städad. Sen har jag även tagit ner videon och kopplat in den. Det är kul att se gamla VHS filmer. Just nusitter jag hos Camilla. har sovit över här i natt ! Vi hyrde två filmer igår, en Irene huss film och nån nu med kate hudson.
Idag far jag till vidsel och blir nog där till onsdag.


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0