Vampyr

Hello

Det går hur bra som helst med nutrilett :) Tycker inte det är jobbigt än iaf. Har ju iofs bara kört 2 och en halv dag men ändå ;D Det gick dåligt med att gå upp tidigt i morse haha. Ringde jobbet tjugo över tio och lyckades sen somna om lite. Drack min första shake vid halv tolv. Sen tränade jag olika muskel övningar på mitt Wii fit i ungefär 20 min ! Jag har fan träningsvärk sen igår och det känns bra !

Nu är man tillbaka i lägenheten igen. Det känns i kroppen att man inte får i sig speciellt mycket energi för jag fryser och är trött. Farmor ringde för ett tag sen och berättade att dom skulle på en julkonsert i kyrkan. Min kusin ska spela så jag ska nog åg dit och titta ikväll klockan sju.
Lars fråga mig tidigare idag om jag ville vara med och laga mat hos mia ikväll, höll på att tacka ja innan jag kom på att jag inte äter mat ;) Men ska nog dit bara för att få lite sällskap. Tror det är bäst att komma när som ätit så man slipper bli så sugen.  Inatt har jag för andra gången drömt om Edward Cullen !  Detta kommer inte sluta bra haha :D Men det var inte en lycklig dröm för Edward dog mitt i allt ! Jag minns att jag grät massor i drömmen eftersom vi var tillsammans. Kan inte bara nån Kille som heter Edward Cullen komma och knacka på hos mig och ta med mig bort ? Vi kan springa genom skogen tillsammans och bara göra sånna där saker som kära människor gör. Men jag antar att jag får nöjja mig med att kolla på Edward på tv och på bilder...


j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så duktig!! Att du fryser beror nog på att kroppen ställer om sig och att du förbränner en massa! Keep on fighting!!

2009-12-15 @ 18:43:26
Postat av: Kajsis

Om du inte hittar boken tror jag den ligger på hatt hyllan vid dörren. <3



Keep up the good work!

2009-12-15 @ 23:04:25
URL: http://givemetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0