the first day in my new life

hej

nu är de nog ingen annan än jag som är vaken. klockan är fem över fyra på morgonen och jag jobbar natt. Tycker inte det är speciellt svårt att hålla sig vaken och de brukar oftast gå bra.
Det enda negativa är väl att jag får en massa tid över till att fundera och tänka på saker. Sånt där som jag inte vill tänka på. Jag skriver säkert en massa stavfel nu men orkar inte titta upp på skärmen eller rätta till det.

jag saknar rebecka , det var skönt att ha sällskap i lägenheten :) tråkigt att vara själv jämt och ständigt.

nu ska jag gå och göra lite nytta


j

Kommentarer
Postat av: BC

hjärtat, jag saknar dig med! Du är den bästa jag någonsin "bott" med :D Vad sägs som att börja jobba söderut och flytta ihop? ;D



Love ya, du är bland det finaste jag har.

2009-12-11 @ 22:43:35
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0