natt eller ?

Hello

Har klarat ännu en dag med nutrilett :D Så de känns gode härligt ! Idag fick jag också i mig alla fem påsar. Vill egentligen bara äta fyra stycken men om man inte äter alla kan kroppen sätta sig på mer svält ! Vilket leder till att man inte går ner eller att man snarare går upp ! Vägde mig idag och har snart gått ner 2kg sen i söndags !
Dock är de bara vatten och sånt men ändå ! Idag har jag tränat ganska mycket på min Wii fit och förbränt 210kcal med den :D Kanske inte låter så mycket men när mitt dagsintag ligger på 520kcal är de gode nice !

Ikväll har Camilla vartit hos mig. Vi har spelat Wii fit och mario kart :) Sen hjälpte hon mig att rensa ut skafferiet och kylen från mat och sånt. Så nu slipper jag bli frestad. Sen åt camilla upp lite gröt som jag hade och jag tvinga henne att äta två pepparkakor för mig ! Själv luktade jag bara i burken :) Sen tyckte Camilla synd om mig så hon hämtade kanelburken och lät mig lukta på den ^^
I morgon ska jag jobba 8-17.30 så då kommer de gå mycket lättare att få i sig alla fem påsar under dagen. Tror inte jag ska fara på middagen , men om jag nu skulle göra det så ska jag nog inte äta. Eller jag vet inte.. Jag hatar att ta en massa beslut om olika saker. Sen måste jag bestämma mig på vars jag ska vara under julen. Antingen kan jag vara med mina kusiner och med farmor och farfar eller med mamma och petter. Inte ett lätt val kan jag säga. Måste fundera mer i morgon. Fasen klockan är snart ett och jag borde verkligen sova, eller iaf lägga mig i sängen och läsa ut Twilight ! Vill kunna börja på tvåan snart. Förstår inte riktigt hur en Twilight nörd som jag inte har läst ut första boken ! Det är inte bra !

Lägger bara upp denna bild för att få färg på bloggen ! haha



j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0