Fuck you !

Hello


Ja vad ska man skriva. Brukar bli att man hamnar framför datorn innan man ska gå och sova. Känner mig inte alls trött men inser att jag kanske borde försöka sova ändå. Måste upp typ halv tio senast i morgon !
Ska upp till mamma och hämta bilen och sen bege mig till öjebyn. Tror jag kan den vägen nu med förbundna ögon. Var för ett tag sen gode sugen på att "vara sjuk" och inte fara dit i morgon klockan elva.
Men insåg sen att de kanske inte var någon speciellt bra ide.
Känner att jag behöver prata av mig en massa skit som jag inte kan säga till någon annan än till T. Sen har jag inte gjort min läxa som jag fick förra veckan ! inte bra inte bra. Den visade sig vara svårare än jag trodde.
Förra veckan berätta hon lite saker och allt hon beskrev var så mycket jag. Så de kan gå.
jag inser att jag tänker för mycket på om jag kommer att tänka. Hm det där lät konstigt.

Fasen nu leker Pixie i min snygga julgran som jag och Camilla fixa igår ! Lätt den snyggaste granen i stan ;)
Insåg även att jag fått gode långt hår ! När amanda cutta de senast blev de gode kort. Men mitt hår växer gode fort vill ja lova, iaf ibland. Satt och kollade igenom min spotify historik och fann att jag bara lyssnat på paramore och lily allen den senaste tiden :) Man blir ju bara så glad av Lily Allen - Fuck you .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns så längesedan jag såg dig. När inte jag jobbar, så jobbar du... BLÄ!

Kommer och hälsar på i morgon (trots att du lär vara trött efter party i Luleå).

Kram kram



Mamma

2009-12-11 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0