move it

Hello

Ja vad har jag gjort ikväll då ? Till och börja med så blandade jag mig en shake ! Börjar bli ganska bra på det nu ! Sen fick jag sveriges längtan efter Pizza från Aramo ! BLÄ
Sen så for jag aldrig på middagen för insåg att det skulle slutat med att jag åt mat :/ Nu har jag slutfört min tredje dag och i morgon kickar jag igång den fjärde :) Känns riktigt bra. Sen hade jag kanske hoppats att jag skulle ha gått ner lite mer än vad jag gjort. Har enligt mitt Wii bara gått ner 2hg sen igår... Men det kommer väl. Ska ju som sagt hålla på i 7 dagar till med pulvret ! Sen blir de nog ytterligare 2 veckor där jag byter ut måltider och sånt. Hur länge jag håller på beror på hur mkt jag går ner.

Har träningsvärk i benen och i magen , känns skönt ! DÅ vet man att man tränat. Känns sjukt tungt att dra iväg till öjebyn i morgon. Men jag måste ! Blev ju inget förra veckan så i morgon måste det bli. Undrar fan om min meds har börjat kicka in , har varit lite strange dom senaste dagarna ! Jag hatar egentligen den eftersom den gav mig en massa extrakilon !!! Men nu ska dom bort ! 

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0