decode

Halli hallå

Egentligen borde jag plocka ihop i lägenheten eftersom det ser ut som ett bombnedslag efter helgen !
Men helgen har iaf varit bra ! I fredags kom Rebecka och besökte mig , med sig hade hon sin lill vovve Doolie som inte alls är speciellt liten... Det var iaf jätte kul att träffa dom ! :) Allt för länge sen säger jag bara.  Pixie och Doolie var jätte söta och busade på gärnet, skönt att de inte blev nå bråk iaf.
Det enda som var lite tråkigt i helgen var att jag jobbade fett långa pass Lördag & Söndag :/ Så rebecka fick klara sig själv på dagarna. Men eftersom att damen besitter en ivanlig sovarteknik så var det de minsta problemet ;)

Just nu gör jag ingenting. Jobbar natt i natt så försöker förberede mig mentalt inför det. Vet inte riktigt hur de går men. Nätterna brukar ju oftast gå bra för mig. Ska fråga mamma om jag kan få låna deras bärbara data och ta med. Så mycket lättare då. Sen har Camilla laddat ner en film till mig som jag ska se. Behöver dock nån mer film så kanske gör ett besök på konsum och införskaffar mig några. Dock har dom inte haft speciellt bra filmer på sista tiden. Inser också att nu kan jag inte gå in på fiket och spontan prata med Sandra. För hon råkar ju befinna sig i Åre dit jag inte lyckades ta mig. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta i de fallet.
Kommer iaf åka dit inom en snar framtid för att besöka Sandra.
Jag har insett att Paramore är ett bra band ! sen så är de ju inte speciellt svårt att lista ut varför jag kärat ner mig i decode.
Nu ska jag gå och stoppa ner händerna i det äckliga diskvattnet och samtidigt försöka uppnå någon sorts lycka över att jag orkar städa.

Ge mig en tatuering i julklapp TACK

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tatuering... Nä, visst räcker det nu vännen! Jobba på och gonatt kram!

2009-12-07 @ 23:00:15
Postat av: BC

haha jag är john blunds fru typ ;D

2009-12-08 @ 13:33:13
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är välkommen hit när du vill!! Fällde nästan en tår när jag öppnade lådan!! TACK

2009-12-08 @ 18:09:18
Postat av: Kajsa

Paramore har alltid varit bra. Kul att du också upptäckt det. De var typ i SWE den 30 november. Om du ville veta. <3

2009-12-10 @ 14:44:30
URL: http://givemetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0