born

Hello

Jag bestämde att jag skulle tjuvstarta lite med Nutrilett idag. Åt en nutrilett choklad bar till middag och den smakade bra :) Blir man super less påsar kan man ju alltid ta en bar (1bar=2 påsar) Mitt kcal intag kommer ligga på ungefär 580 per dag ! Vilket är betydligt mindre än normalt.
Har bestämt att jag kommer köra ren intensiv kur i 10 dagar och sen börja äta soppor och bars samt en lagad måltid per dag. Sen fick jag idag en tidig julklapp av camilla som kommer hjälpa mig på traven ! En Wii fit plus . Där kan man träna och så räknar den ut hur mång kcal man förbränner ! Perfekt för mig !!

Måste bara komma ihåg att dricka en massa vatten ! Te är ju också bra och mättar gode mycket också. Kan ju vara skönt att dricka något varmt när de enda man äter under 10 dagar är kalla shakes.
Dock har jag ett litet problem på onsdag ! Vi är bjudna på middag med hela jobbet ! Innan jag bestämde mig för det här tackade jag självklart Ja. Men nu vet jag inte hur jag ska göra. Hade ju tänkt köra fullt ut och känns lite som att jag sumpar det då :/ Men vi får se hur de går. Sitter just nu och försöker se ett Paradise Hotell avsnitt på datrorn, men allt går segt och får fan aldrig se klart det för de ska buffra hela tiden ! Imorgon har jag två saker som jag SKA göra :

* Ringa och kolla hur jag ligger till med ungdomsrabatten
* Ringa telia och fråga om mitt internet som inte alltid fungerar som de ska.

Nu ska jag se klart white fan 2 och sen läsa twilight !

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips, skippa middagen i a f maten. Du kommer annars bara bli irriterad på dig själv.

2009-12-14 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0