big

Hello

Sitter på jobbet och har rast :) Känns skönt att komma in i dag tre med nutrilett ! Är ju typ besatt av att väga mig bara för att kolla om jag gått ner  ^^ Kom på att jag kan smyg träna idag när vi ska på varmvattenbadet med jobbet. Där kanske man förbränner nån kcal iaf ! :D Sen vet jag fortfarande inte hur jag ska göra med middagen ikväll. Har ju som sagt sett fram emot den jätte länge och glömde helt bort den då jag besluta mig för att börja med nutrilett. jag måste nog bli bättre på att ta beslut av olika slag. Har ju iaf några timmar kvar att fundera.

Sen i morgon blir de öjebyn igen. vert dock inte om jag ska dit klockan elva eller klockan ett :O Hoppas det är den senare tiden för jag är verkligen ingen morgon människa. Skulle aldrig kunna jobba som typ bagare där man stiger upp 3. Sen kommer jag aldrig i säng heller. Tror inte jag somnade förens 3 inatt. Sen vaknade jag säkert tre gånger utav att jag var tvungen att springa på toa och pinka ! Så det finns ju inte bara fördelar med att köra nutrilett. Kom även på att jag måste inhandla mer shake pulver idag ! Vet inte om jag ska fortsätta med choklad eller byta smak. Funkar ganska bra med choklad och är rädd att jag inte gillar dom andra smakerna. Men vi får  väl se. Fan att de ska vara så kallt ute ! man blir ju inte direkt peppad på att gå ut :/ Inte för att jag blir de anars heller men de underlättar ju om det är någorlunda bra väder.
Nu ska jag läsa nån sida i New moon innan min rast tar slut !

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0