3 december

Hej alla !


Vet att jag inte skrivit på ett tag nu. Men ibland blir de bara så. Idag är de torsdag och ska snart bege mig till jobbet. Men innan det ska jag läsa lite twilight :) Efter att jag såg new moon blev jag som förtrollad av twilight sagan igen och nu är jag twilight frälst ! Jag brukar tillåme drömma om Edward Cullen <3

Eftersom jag den sista tiden varit mycket själv beslutade jag mig igår för att ta vara lite på tiden. Började då småplocka i lägenheten och göra det mer julfint. Diskade bort all disk som bara fått ligga. Damsög bort alla råttor under sängen och tände en massa ljus. Imorgon är de fredag och jag längtar ! Ska mysa med Kajsa och se Idol och kanske lite L-Word. Jag har äntligen börjat sova bättre. Förut hade jag svårt för att somna och vaknade tidigt. Nu kan jag sova ut och känner mig utvilad på dagarna.

Saker som jag önskar mig till jul :

* L-word säsong 5
* Öronhängen
* Twilight på dvd
* Ny kattsands låda
* Pengar
* Filmer
* Kläder
*Ny mobil
* Nytt mario spel till Wii
* Kalender
* Scrapbook saker
*Väska
*Hårvax
* Korpen kort
*Ipod nano
* Hörlurar


Man kan ju alltid önska ...'


j

Kommentarer
Postat av: Tomtemor

Härligt gumman, när det gäller många saker!!!



Julklapparna, TACK för bra uppslag :-)



Kram Mamma

2009-12-04 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0