Vaken med P3




Har skickat in 3 låtar till vaken med p3. Får väl hoppas att någon kommer med iaf. Dock är nog chansen inte speciellt stor.Nu spelas en dålig ABBA låt som nån snubbe tyckte var vacker ?! Man kan ju undra vad vissa tänker med ibland
Imorgon blir det Vidsel med Malin och Linn. Kommer nog bli grymt kul ! Hade tänkt att vi skulle fara till stugan och basta och bada. Har ju inte hunnit bada nå i stugan i sommar. Är de bra väder på måndag blir de nog dödafallet :)

Idag har man inte gjort så mycket. Sov till tolv och slöade i sängen tills två. Var med Camilla en stund och sen blev de film hos Lars ( The notebook , dagboken) Filmen var sjukt bra ! Hört talas om den men aldrig sett förens nu . Jag grät gode mycket där på slutet ... har blivit sveriges film bölare på sista tiden :O Måste ta mig i kragen. I veckan blir de Titanic eftersom Lars inte har sett den ! FY SKÄMS LARS. En sån måste man bara ha sett ! ¨
Ska snart gå och läsa klart Shoo Len som jag börjat på. Boken blir bara bättre och bättre och kan starkt rekomendera den för er. har inget vettigt att blogga om längre.


j

Kommentarer
Postat av: Mamma o Petter

Å klockan är 0230 och här sitter vi och har precis käkat mackor och druckit te - MUMS!!

Lyssnar till discodunket från Berns som blandas med Andrés snarkningar :-).

Vi ska ge oss nu och krypa ner och sussa!



Ha det så mysigt i Vidsel och ta det lugnt i badet!



Kramar från oss

2009-08-23 @ 02:33:50
Postat av: Tea

jag åker med Cultural Care (culturalcare.se) och jag tycker de är superbra! de har informationsmöten i Luleå. bara att åka dit och se om det är nåt för dig :)

2009-08-23 @ 03:27:25
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0