Love movie

Kan  avslöja att jag ska tatuera mig nästa måndag ;D
Är pepp som fan ! Känner på mig hur snyggt de kommer bli när den väl sitter där.
Inser att jag haft min tatuering sen April , går grymt fort. Det är verkligen som alla säger : Har man väl gjort en vill man bara ha fler! Lägger inte upp någon mer bild eftersom ni vid det här laget borde veta hur den ska se ut.
Idag har man övningskört lite :) övade på att parkera. Kanske inte de bästa men man får ju fixa till om de blir snett och så. Imorgon ska jag på körskolan och göra klart fordonsfasen , då har jag bara repetition sen. Är nog bra att ha tid till den eftersom man ska klara den 4 gånger.

Igår såg jag och Sandra Gangster på fyran. Har aldrig hört talas om den och jag förstår nu varför. Den SÖG ! Såg inte ens klart den vilket är gode ovanligt för att vara jag. Såg därimot klart Sagan om konungens återkomst på trean :D En av de bästa filmer som gjorts. I söndags såg jag även Slumdog millionare ! så GRYMT bra film. Förstår varför den fick 8 oscar. Den kan jag rekomendera till er alla att se.
Nu ska jag betala hyran och beställa böcker på adlibris. Ska dock kolla om böckerna jag vill ha finns på CDON för då kanske de slinker ner en film med ;)


Lägger in lite klipp från bra filmer : 

 Sagan om konungens återkomst




Blood Diamond



  Hajen



Dagens klipp :D


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0