jag är en vampyr

Hello

Nu var det ett tag sen man bloggade!
har ju hänt en hel del sen sist iaf. var ju som sagt på Ikea i fredags. Blev att handla en hel del och summan slutade på 3000 laxar. Men fick gode mycket för pengarna. Nu ser lägenheten gode anorlunda ut om man jämför med tidigare. Nu väntar jag bara på att karin ska sy klart de nya gardinerna  + att jag ska byta sofftyg. Kommer bli så nice :)
har seriöst börjat fundera på om min jkatt drabbats av ADHD. han får Sveriges ryck ibland och blir helt galen , doc
k är de kanske normalt för en katt unge ;) I morse var han för ovanlighetens skull massor med gossig och sov hos mig i två timmar ! Jag älskar verkligen Pixie. Skiter i att folk tycker pixie är ett tjej namn ! Min katt är en hane och kommer fortsätta att ha sitt namn.Börjar nästan fundera på om jag och camilla ska göra om avmaskningen , För man hinner íntem er än sätta matebn i skålen innan han slukar den. han är verkligen helt galen i mat. Ska nog ringa veterinären och höra i morgon bitti. Ska även passa på och fråga vad han behöver vaccinera sig mot.

Börjar känna mig lite lugnare nu inför hösten. Har ju jobb till ungefär halva september som de nu ser ut. Sen får vi väl se vad som händer. Tar en dag i taget !
Sen är jag ju sjukt sugen på en tatuering. Har försökt få tag i jeriz nu i nån vecka men han är typ aldrig där. Ska kolla imorgon igen eftersom jag verkligen vill ha en tid. Dock blir de nog inte förens i september nångång eftersom jag lär vara lite rikare då :) En del vet ju redan vad jag ska tatuera men tänker ändå lägga in en bild här på bloggen. Så alla andra kan se ! Sen har jag ju töjjt mitt öra till 12mm. var dock lite dum och töjjde för fort på ena så de mår inte så bra nu. satte därför i ett gammalt smycke som bara är 8mm. Bara det har läkt så blir de 10mm och sen 12mm :D
När jag har båda på tolv igen ska jag köpa titan tunnlar. Så kanske stannar på 12mm sen :) man vet ju aldrig !


Tatueringen kommer bli en blandning mellan dessa tre fågelfenix bilder <3
Jag har alltid älskat vad fågel fenixen står för och de känns verkligen rätt att
tatuera in en .


12mm - me like !

j

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så att du vet så ska man inte avmaska katter om man inte är 100% säker på att dom har mask. Det är inte bra att de katten avmaskningemedel om den inte har mask..

2009-08-05 @ 00:16:33
URL: http://jenecomprendspas.blogg.se/
Postat av: malin

Vilket långt blogginlägg förresten, Det gillar vi!! :D Vi syns på fredag!!

2009-08-05 @ 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0