Live , Love and Laugh

Hello

Igår var det fest i piteå ! En kul kväll men som sagt , det som händer i Piteå stannar Piteå ;D
Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Varit gode slö och bjöd in mig själv på frulle hos mamma.
For sen på en DÖD långlördag , kan ju bero på att de regnade gode mycket ! Är fortfarande hos mamma. Kändes jobbigt att gå hem eftersom jag då måste städa !

Vet inte om jag skrivit att jag fått förlängt jobb , Har jobb till 22 oktober :D Mest troligt till jul också. Då slipper jag oroa mig med jobb iaf. Sen så blir de nog mest troligt åre också. Ska ta och skicka in mina ansökningar till ski-star också. Idag var man som vanligt in på handplockat :) Tror att jag ska investera i dom svarta skorna , känns som att jag skle behöva ett par snygga inneskor på jobet. Fast vet inte riktigt om jag vill ha röda eller svarta ? Help me ?


Elvira Birgitta Holm - Den bästa författaren


Kommentarer
Postat av: Karin

nya snygga bilder på din sida.

Kul med jobbet, har du tränat några fler faser eller? Tycker dom svarta;-)

2009-08-30 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0