fail

Hello folket !

Nu sitter man här på jobbet och har precis skrivit klart mitt andra cv. Har ju som sagt redan ett på arbetsförmedlingens hemsida. Skiter i vad alla säger om att man MÅSTE gå till arbetsförmedlingen. För det första så är jag inte arbetslös än. Försöker först och främst söka jobb SJÄLV utan hjälp. Märker jag att det inte går DÅ kontaktar jag arbetsförmedlingen.
Finns andra som behöver hjälp där före mig säkert. Det är ju inte så svårt att ringa runt och besöka personer själv. ^
Känns bättre så tycker jag. Sen får alla andra göra som dom vill det tänker jag inte lägga mig i de minsta.


Kommer som vanligt sluta med att inget av det jag vill göra blir av. Lär ju inte bli någon sista minuten eftersom jag inte får med mig någon. Känns inte så kul att fara utomlanda en vecka helt själv. Blir väl att man ruttnar sönder här hemma som vanligt då... Vill bara att de ska bli den 27 så man får sin lön. Den kommer nog vara gode så mysig ! Lönen som kommer i september kommer nog vara ännu mer gosig. Jobbat ganska mycket vaken natt nu i augusti. Sen är ju det ene hel den saker som jag vill lägga pengar på. Dock så ligger Tatuering och resor högst upp.
Bara jag får en tid hos jeriz så. Mannen är ju inte speciellt lätt att få tag i.


Natt skabb

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0