time

Hello

Nu är jag klar med  a fasen , tänker inte nämna hur många gånger jag gjorde den innan jag klarade den 2 gånger.
Ikväll blir det iaf Badtunna hos Malin i strycktjärn !Blir att åka nästan direkt efter jobbet.
Självklart har jag lyckats förälska mig i två nya saker på handplockat !
Den första saken är den här :


En grymt snygg träsko med knyt på :) Man lär ju ha de snyggaste innedojjorna EVER .

Den andra saken som jag vill ha (kanske köper idag om jag hinner ) här :

Denna snygga klocka från Fe kommer bli min innom en snar framtid !
Så grymt snyggt med vitt läderband <3

Jag skulle lätt kunna handla hela handplockat om jag hade pengar. har ju beslutat att jag ska ha "lantlig" stil i köket. Ganska mycket vita saker och så :) Måste införskaffa mig en ny duk till bordet , randig är ju inte vidare fint !
Sen när min kära lön kommer ska jag köpa tallrikshyllan från handplockat och hänga där hyllan är. Ska måla hyllan vit och flytta den ovanför bordet. På söndag ska jag nog hämta lite saker som jag köppt av en bloggare.
Kommer passa bra på hyllan. Blir nog så att pappa får komma med borrmaskinen en gång till ! Han kommer inte bli nådig !

j

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lantlig stil... Hm, vi funderar på att köpa nåt från Gotland. Ska försöka hitta nåt som kan passa i köket.

Hoppas du har det bra på kräftskivan!!



Kram

2009-08-15 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0