Problem

Hello folket !

Sitter hos sandra och har snott hennes dator lite. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra nu i höst och efter jul.
Början fan bli sugen på åre med Sandra men då finns det ju lite problem med det också.

Problem
1. Lägenheten - Har ju lägenhet här i älvsbyn, om jag ska åka måste jag antingen säga upp den eller hyra ut den i andra hand .
2. Pixie - Sandra tål ju inte katter så kan ju inte ta med katten

ÅHHHHHH vad ska jag göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Om jag stannar i älvsbyn så gäller det ju att hitta ett jobb också. Känns som om jag borde ha tänkt lite längre innan jag skaffade katten.  Men sen finns det säkert någon som kan passa katten åt mig, Men känns ändå som att jag har ett ansvar nu när jag har skaffat den. Jag gillar ju Pixie <3 Om jag far till åre är jag ju ändå borta ganska många månader. Hjälp mig någon ? ! Kan ingen komma med nå bra förslag.



Älvsbyn ?

Åre?


j


Kommentarer
Postat av: Kloka Mamman

Du, om vi nu överhuvudtaget ska prata om problem så är det väl möjligtvis lilla söta Pixie som krånglar till det för dig. Lägenheten och Älvsbyn är väl en baggis! Eller hur??

Vill du åka iväg, så ska du göra det! Det finns massor av möjligheter och färre problem!!



Kramellikram!

2009-08-17 @ 18:03:59
Postat av: P.

Halloj! Vet inte vad mamma skrivit, men så här tycker jag: Lev livet! Är du sugen på Åre, klart du ska ta chansen och åka dit! Man lever bara en gång!

(det betyder INTE att jag vill se nån katt dock - dom e lömska.. ;) )

Tror man kan ha stöd i "prova anställning på annan ort" för att få hyra ut lägenheten (tror inte dom ska bry sig om anställningsform, typ att det e säsongsjobb). Värt testa tycker jag.

Har en kompis som e sheriff i Åre, hon håller koll på dig :)



Kram från Visby

2009-08-17 @ 18:09:37
Postat av: Tea

Vad är det för katt? Jag hade säkert tagit henne om jag varit kvar i Älvsbyn :D

2009-08-23 @ 21:54:32
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0