picture- inlägg som inte ville komma upp förens nu

Hello

Sitter på jobbets stone age dator. Får inte facebook att fungera som det ska ! :/
Har glömt min mobil hos sandra så jag dissar er inte medvetet ! Idag har jag gjort en användare på arbetsförmedlingens hemsida. Ids inte boka möte och gå dit utan sköter hellre allt via datorn själv. Har nyss gjort klart mitt cv också. Måste dock kolla med sandra så att jag fyllt i rätt saker , för de var lite dåligt beskrivet på vissa delar. I morgon kanske jag slänger iväg några ansökningar till åre. Man kan ju alltid tacka nej om de nu skulle vara så. Får bara så grymt dåligt samvete över Pixie. Mår nog dåligt när jag tvingas lämna han hemma när jag är på jobbet. Hur ska det då gå i fem månader !? Kommer han ens komma ihåg mig när jag kommer hem ?
Men tänker samtidigt att jag måste våga ta lite chanser i livet. Pixie kommer ju att finnas kvar när jag kommer hem igen. SKa försöka att flörta med mormor så han kanske kan få vara där. Vet att hon skulle tycka det var kul innerst inne. Tror även att han skulle kunna få det bra där :) vill ju inte att han ska hamna hos vem som helst. men jag orkar inte riktigt fundera över det här just nu. Blogg designen är fortfarande inte klar, lite svårt när jag inte har PS men de blir nog bra ändå :) Malin skulle först göra den men eftersom hon är så seeeg ! så tar jag saken i egna händer. Kommer ändå sluta med att jag ber malin göra den ändå...

Imorgon när Sandra slutat jobbet ska vi bege oss till luleå för bio :D
Vi ska de den nya med johnny depp ! Före filmen blir de nog storheden och mat ute . Längtar verkligen. Sen skulle nog Amanda och Johnny också kanske följa med :)
Innan vi far imorgon blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Trodde att livet i egen lägenhet skulle bli ensamt och långtråkigt. Men jag har hela tiden saker att göra och i morgon ska jag bara ta det lugnt och mysa med kissen min. BTW så cutta/färgade Amanda mitt hår idag ! Det blev jättefint och jag är mycket nöjd. Den andra färgen hade hunnit bli gode urtvättad så de var skönt med lite nytt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. har som sagt bara 5h kvar av mitt arbetspass. Sen blir de hemgång och sömn ! Förhoppningsvis får jag sova tills två eller tre. Känner mig sjukt sliten och tärd för tillfället. Blir lite ledsen i ögat när jag inser att jag har 2 vaken nätter kvar i veckan. Men man ska inte klaga när man har ett jobb ! Inte alla som har det inte. Sen är det ju gode bra betalt nattetid :) Måste kolla upp hur jag jobbar på måndag. För då skulle jag kanske kunna fara till vidsel på söndag och ta med mig Pixie. Skulle kunna sova hos farmor och farfar och låta pixie träffa deras katt smirre :) Det skulle nog pixie uppskatta ! Nu ska jag lägga upp lite bilder och sen sluta blogga .




Bilder  av Cassandra rhodin <3

Kommentarer
Postat av: P.

Vaddå inte "dissa medvetet". Noterar att min Kånkenkommentar kraftfullt censurerats bort... :(

2009-08-20 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0