Jag skulle kunna döda för mat !

Hallo

Har i veckan börjat med Banan bantningen. Är inte så hemskt som de låter dock !
Men eftersom man under Måndag och tisdag bara får äta 5-6 bananer  per dag ( jag kör äpplen) Så längtar man tills onsdag då man får mat igen! Självklart är det inte vilken mat som helst utan jag går efter ett specielt schema.
Jag vet själv att det lättaste sättet att gå ner i vikt på är att röra sig mer och sluta/minska på godis och andra sötsaker.  Jag ska göra den här bantningen i fyra veckor för att bli mer taggad, Sen ska jag sluta med godis och fika på veckorna och försöka röra på mig mer :) Jag räknar med att jag kommer tappa ungefär 10 kg på fyra veckor :)  Något som verkligen behövs !!! Så här ser då min första vecka ut :

VECKA 1

Måndag:
1 kg bananer, Kaffe
Tisdag: 1 kg bananer, Kaffe
Onsdag: 2 hårdkokta ägg, 1 knäckebröd med ost, kaffe, fiskbullar, morötter, 1 potatis, blomkål, 2 päron, 2äpplen
Torsdag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kalvsylta (skinka), blomkål, kaffe
Fredag: 2 Stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kycklingsallad, 1 potatis, 1 skiva vitt bröd, 3 äpplen, 1 apelsin
Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 knäckebröd med ost, kaffe, spenat, 1 potatis, 1 skiva vitt bröd, ½ kg räkor, rockfordost (brie), kaffe, kaka
Söndag: 2 stekta ägg, 1 bacon skiva, 1 tomat, 1 skiva vitt bröd, kaffe, biff, gröna bönor, 1 potatis, 1 tomat, 1 glas vin/öl, kaffe, 2 äpplen, 2 apelsiner


 Idag är man för övrigt ledig ! Var dock tvungen att stiga upp åtta för att fara på körlektion. Gick mycket bättre än väntat, har  dock kört pinsamt många lektioner hahah. Men är man dålig så är man. Nu ska jag ta och börja röra mig mot lägenheten. Sitter hos mamma och inser att Pixie nog börjar bli hungrig ! Min katt vet verkligen hur man äter. Mia skulle kanske köpa en bror till Pixie :D Hoppas det för då kan dom leka tillsammans :)
Igår när jag skulle duscha märkte jag att det var fullt med hål i mitt duschdrapperi ! Pixie har nog varit där och våldat !
Bloggar nog mer i kväll.
bye

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0