jag är en rondell hund !

Hello

I morse när jag satte mig i övningskörnings bilen fick jag veta att jag skulle ha "lillauppkörningen"
FUCK tänkte jag då och blev fett nervös. Mitt första FETA fel gör jag redan i rondellen. Jag glömmer helt enkelt hur man kör i en rondell , kanske inte så konstigt eftersom jag inte kört i en rondell sen typ juni :O
SÅ i rondellen var jag en stor trafik fara. Sen går det väl ganska bra en bit , gör en bra vänster sväng och en fin vändning. Men när jag sen ska ut på vägen igen placerar ja mig självklart helt fel !
När jag sen kommer tillbaka till trafikskolan får jag höra att mina rondeller var en katastrof och att jag helt tappat alla placeringar :(  Behöver MINST 3 lektioner til innan jag är klar.
Men jag har ändå bokat uppköring ! Tänker fan inte säga när heller. Det är bara Malin som vet eftersom jag skickade ett depp sms till henne. FAN jag hatar körkortet !



j

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman, som du skrev, så är det ju längesedan du körde i rondell, så då är det ju inte så konstigt att det blir lite fel. Dessutom så brukar man ju säga att om generalrepetitionen går dåligt, så går själva provet bra!!

Ge järnet bruden! Jag håller tummarna!!!

2009-08-13 @ 15:17:59
Postat av: Malin

Men Jennie!! Klart de kommer gå bra i fortsättningen, ja VET att du kommer fixa kortet inom kort & ja LOVAR att du ska få va min chaffis alla gånger den här gamla tanten ska ut o svira.. ;)

På tal om de, va händer i helgen?? Ja e grymt sugen på nå skojj, men känns som om världen står still.. =/

Aja, kram & ha de bäst!! :)

2009-08-13 @ 19:34:43
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Karin

kämpa vidare för fa... vad du kommer älska det när du väl har det i din hand....:-)Du ska få se att nästa gång kommer det att gå bättre. Hur går det med bananer och fiskbullar då??



kram

2009-08-13 @ 21:48:55
Postat av: Petter

Gumman, du e riktigt rolig! Humor :) !!



Kram från Gotland

2009-08-16 @ 11:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0