Dear

Hello

Igår kväll blev det film för hela slanten. Såg transporter 1, 2 och 3 :)
Vi kunde inte riktigt sluta efter ettan så det blev alla 3 ;D Riktigt bra filmer iaf !
Tröjtricket var ju lätt de bästa iaf ! Sitter hos mamma för tillfället och har nyss avslutat en körlektion. Läraren sa att om jag bara tar de lugnt och inte stressar upp mig kör jag riktigt bra. Har en på fredag också så då får vi nog till en del saker.
I natt på jobbet ska jag försöka klart B och C fasen.
Känns lite konstigt att skolan börjar om utan en själv nu. Kommer inte sakna lektionena nå vidare men rasterna och allt runt omkring. Fast skönt att få pröva nå nya saker :) Blir en kort blogg i dag för hade tänkt att gå på byn en sväng nu. Har sett en sak på Kupan som jag vill ha :) Sen måste jag självklart göra min obligatoriska handplockat sväng.
Måste pröva skorna en gång till ! Vill bara att Augusti ska ta slut så att jag kan få min lön. Känner på mig att den kommer vara gode fet !

HAHAAH , bjuder på en ful emo bild på 2007 ;D



j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0