run

25 minus ute !
Jag å sandra joggade hem från joel , Grymt kallt var det. Speciellt för sandra som bara hade tights .
Annars har de varit en lugn dag, hunnit med massa saker .
Började dagen med att skriva ett skoljobb , for sen och åt pizza med kicki. Sen drog jag iväg för att se när min kusin spelade hockey :) dom vann ! Sen liftade jag med farmor och farfar hem, städade undan lite kläder i rummet och så var jag med han som jag är kontaktperson åt. Spelade lite zelda å sånt.
Sen kring sex drog jag till sandra , mojjsade på med henne och amanda. Sen blev det som sagt film hos joel med Amanda , johnny , sandra , mange och jonne ? Har säkert fel på nått namn .
Om amanda läser kan  du ju kommentera om jag har rätt eller fel. Så nu sitter jag här och irriterar mig på att semlan piper och springer i buren , hon gör mig galen. Imorgon är det APU igen. Sen blir det att åka med sandra till vido och Scrappa lite :)  Ska göra nå julkort och fixa till ett album.  Lär ju inte hinna allt men en del iaf.
Funderar på om jag ska gå ut i köket och värma en riskudde och hämta vatten låter mycket lockande . Älskar att somna med en varm riskudde runt nacken <3

Kände att de behövdes lite färg här

j


Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis jennie! alla rätt på namnen ;P

2008-12-08 @ 14:06:42
URL: http://maddisgranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0