natt.

Kvällen blev inte så tokig iaf :)
Malin kom förbi och vi spelade zelda , går alltid bra för mig när malin är med.
Klarade vattentemplet och fram till faron woods :D
Sen var jag tvungen att sluta eftersom jens skulle sova ( hade kopplat i hans rum )
Så nu orkar jag inte börja tjorva med sladdar å annat i mitt rum. Får bli datan i stället . Imorgon ska jag baka efter praktiken och sen fara till sandra. Kommer nog bli trevligt. I morgon ska mamma ta ner mina scrapbooking saker från Vidsel , bra att kunna pyssla lite här också.

Börjar fundera  på att man snart går ut skolan - Vad ska hända då ? Hoppas bara man får ett jobb. Känns som prio ett iaf. Sen kan man kanske skaffa egen lägenhet å sånt . Fast först måste man nog veta att man har jobb. Inte så kul att ha en lägenhet men inga pengar. Hoppas jag får sommarjobba på regnbågen igen. Sen måste jag höra mig för hur de är med Personligassisten å sånt. Hade ju inte varit helt fel.

Nu ska jag snabb kolla min Bilddagbok :   www.dandelione.bilddagboken.se och sen sova.
Ha de bra alla där ute som läser min blogg.
Imorgon ska man ställa väckaren på kvart över sex !

J


Kommentarer
Postat av: Häxan

hej!



Hoppas det blir ett långt och skönt jul lov!

Ja vi blir ju borta tio dagar men sedan är vi tillbaka igen!!

det var synd att du inte ville följa men vi tar tillbaka tiden senare.



Kram karin



PS. du är bra som du är, glöm inte det!!!!

2008-12-18 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0