Lördag

Hello
vaknade gode nyss, klockan är sisådär kvart i tolv (:
Natten gick ganska bra ändå.
Men missade Joels hockey match :/ FAIL  jobbets fel . Men i morgon ska jag iaf se när olle spelar klockan två :)
Imorgon blir de full dag .

*Skriva historie frågot
* Hockey
* träffa han jag är kontaktperson åt

Men nog hinner jag det här ska ni se , jag är superkvinnan. Har dock fortfarande dåligt samvete för att jag missade hockeymatchen, Men i morgon gäller det ! . Har ju inte sett en enda match med mina kusiner SKÄRPNING.
Nu ska det bli andra bullar för Jennie. Har ju iaf tagit mig i kragen med bild framkallningen. Så nu är alla bilder från sthlm påväg till mig. Nästa gång ska jag skicka efter bilderna från Piteåhavsbad och Pdol :D
Har ju som sagt en hel del snygga därifrån. Hoppas nu bara min kamera kommer snart ! saknar den massor och vill bara fota nu. Borde också ta tag i alla mina prao uppgifter , mycket jag ska göra men lite som jag gör. Nu ska jag slå igång en tvättmaskin och fundera ut nå trevligt att göra.
Ha de tevligt i helgen gott folk  ! Som avslut bjuder jag på lite djur bilder som jag fotat .






j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0