avada

jag sitter och inser att jag hela tiden ser ner på mig själv.
Uppriktigt sagt hatar jag verkligen mitt utseende.
Jag förstår inte hur de har fått gått så långt , hur jag låtit mig själv gå upp så mycket .
Är så less på att vara tjock, men har inte motivationen till att börja träna.
Hörde dock att dom börjat köra innebandy / fotboll i vidsel på onsdagar. Funderar på att gå dit.
Kan ju kanske vara något. Jag är less på att alltid känna mig som den fetaste.
Hur många gånger har jag inte sagt att nu är de nog ?

Praktik i morgon, inne på sista veckan.
Ledig torsdag så då blir det julklappar i piteå.
Vet inte vad jag ska göra i helgen , pappa far ju bort så kan inte vara där. Borta i 10 dagar.
Blir iaf att jobba nån timma på lördagen. Sen har jag noll planer. Eller de kanske blir lule en sväng för mer inköp av julklappar. Funderar på att hälsa på mina kusiner i korsträsk .Det är alltid trevligt .'
Längtar massor till julen och lovet, skolan kan dö typ. Eller nå sånt.
Nu ska jag försöka hitta på något att göra .
Nu blev de en deppig blogg, vill vara glad men har tråkigt vilket resulterar i allt de här.
Jag är ensam.
Känner mig iaf det.
fail.

j

Kommentarer
Postat av: Joel

Hej Jennie!

Skulle bara säga att jag har match på lördag kl.11.00 på ishallen om du har lust att komma och titta, du behöver inte om du inte kan...det kommer mer matcher efter jul! Men det vore kul! Hälsn. Joel

2008-12-15 @ 19:57:57
Postat av: hulkis

men jennie! du är INTE tjock, även om du tycker det! lets hitta på något nån dag :D hihi!

2008-12-15 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0