US and A

Hello


Har varit dålig på att blogga nu sista dagarna men har helt enkelt inte haft tid. Packar just nu för fullt inför USA resan ! I morgon åker vi till Sthlm och stannar där tills lördag då vårat flyg till USA går :D
halv åtta kommer taxin och hämtar mig i morgon bitti och sen bär de av. Vi får även en heldag i sthlm i morgon vilket kommer bli nice :)
Ska försöka blogga så mkt som jag kan under resan , lägga upp bilder mm. Just nu vet jag inte hur mina internetuppkopplingar kommer se ut där nere men de ska lösa sig. Snart ska jag börja knalla mot jobbet och sen ikväll blire tjejkväll i piteå med brudarna ! :) har inte sett dom på ett tag så de kommer bli massa trevligt tror jag. Igår medans jag packade kom lars och camilla förbi , tog en liten paus och vi slog på trainspotting ! :) En riktigt härlig rulle enligt mig :) Den borde alla ta och se. Nu ska jag utfodra katten och sen gå till jobbet.


Orlando


Hotell Poolen ;)



hotellet


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0